اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

18 تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در بجستان امضا شد

با حضور استاندار خراسان رضوی در بجستان 18 تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در این شهرستان امضا شد که با اجرایی شدن آن زمینه ایجاد حدود700 شغل فراهم می‌شود.

18 تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در بجستان امضا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در راستای اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و در صدوبیست و یکمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان که با حضور استاندار خراسان رضوی، فرماندار و امام‌جمعه بجستان و مسئولان محلی و استانی برگزار شد، اداره کل منابع طبیعی خراسان رضوی با کمک شرکت تعاونی توسعه پایدار روستایی مهرورزان مسئولیت توسعه 11روستا در بجستان را بر عهده گرفت.

همچنین بانک رسالت که پیش‌ازاین به‌عنوان معین اقتصادی بجستان مشخص‌شده بود، تاکنون 57 معین در راستای توسعه اقتصادی شهرستان‌های استان مشخص‌شده است که مسئولیت ایجاد اشتغال و توانمندسازی مردم به‌ویژه روستاها را بر عهده خواهند داشت.

در جریان سفر امروز علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی به بجستان 18 تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به امضا رسید که با اجرایی شدن آن 669 شغل در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

 لازم به ذکر است مراد از مدل مثلث توسعه اقتصادی همان الگویی است که با اجرای آن در شهرهای قلعه گنج، شهداد، راور و منوجان در استان کرمان  نرخ بیکاری کاهش  قابل‌توجه و شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی بیش از ۷۰ درصد بهبودیافته است.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول